پاتوق مجازی نورالهدایی ها

پاتوق مجازی نورالهدایی ها

نامه های شما

شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۰۲ ب.ظ



سلام امام رضا

من تورا خیلی دوست دارم خانه من در مشهد مقدس است،هروقت که به حرمت می آیم خوش حال می شوم وهرچقدر دعا ونماز می خوانم سیر نمی شوم.

مطهره سادات حسینی نسب-10ساله از مشهد مقدس


سلام ای خورشید تابان و درخشان خراسان!می گم خوش به حال کبوترانت که این قدرلیاقت دارندروزی چند باردور حرمت طواف کنند.ای نورتوس بزرگترا میگن:توطبیب دل هر بیماری !پس طبیب دل من باش که بیمار توهستم پس دعوتم کن مانند فرشته ها بر بال ملائک بنشینم وبه سوی وادی نور پرواز کنم.

مریم دلاور از گناباد


سلام امام رضاجون!خدا یک عالمه نعمت به ما داده مثل پیامبرا وامام ویکی از اونها شما هستید.خوش به حال خادمان حرم،که بیشتر وقت ها در حرم مطهرشما هستند.ما همیشه در مدرسه،صلوات خاصه شمارا می خوانیم.

بنفشه قدس روحانی ازمشهد مقدس


امام رضا جان دوست دارم به حرمت بیایم،برای کبوتر هایت دانه بریزم،دوست دارم من هم کبوترت بودم ودانه برایم می ریختی.

مهدیه طاهری کلاس چهارم،ازمشهد مقدس


سلام امام رضا،سلام ای ضامن آهو

خیلی دوست دارم دوباره گنبد طلاییو گل دسته های حرم تورو ببینم.وقتی تو حرم نماز میخونم خیلی به من صفا می ده،خیلی ازت ممنونم که حاجتم رو برآورده کردی،خداحافظ ضامن آهوان شاءالله دوباره به زیارتت می آم.

محمدرضاکریمی کلاس سوم-شهرستان اقبالیه استان قزوین


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی