پاتوق مجازی نورالهدایی ها

پاتوق مجازی نورالهدایی ها

دوست مرواریدی من

شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۸ ب.ظ


دوست دارم زیبا باشم،وقتی می خندم،دندانهایم مثل مروارید سفید ودرخشنده باشند.

دوست دارم سالم یاشم.وقتی غذا می خورم،دندان هایم محکم وقوی باشند.دوست دارم پاکیزه باشم .وقتی حرف می زنم،دهانم بوی خوب  داشته باشد.

برای همین من:

  • یک بار صبح ویک بار شب جلو آیینه می ایستم وروی مسواکم کمی خمیر می گذارم.به مدت سه دقیقه مسواک می زنم.
  • هر روز میوه هایی که برای سلامت دندانم خوب است،می خورم،مثل:خیار ،هویج،سیب و کاهو.
  • نوشابه ممنوع!من نوشابه گاز دار نمی خورم.
  • کی می تونه از نوشابه  به این خوش مزگی بگذره؟معلومه،هیچ کس!اما بعد از اینکه شکلات خوردم،یا یک میوه ی سفت،مثل خیار می خورم یا مواک می زنم .همان قدر که من شکلات دوت دارم،خراب کننده ی دندان ها هم عاشق چیز های شیرین اند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۹
نورالهدی امام رضا

مسواک زدن

نظافت دندان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی