پاتوق مجازی نورالهدایی ها

پاتوق مجازی نورالهدایی ها

باران دوست مهربان من است

شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۳۲ ب.ظ


باران داشت می بارید،صدایش زدم.جلو آمد وصورتم را بوسید.من خیس باران شدم گفتم:باران جان من وداداشی دوست داریم که تو خیلی زیاد پیش ما باشی.باران خندید وگفت:من به حرف خداوند گوش می کنم.او باید به من بگوید که به کجابروم وچه مقدارببارم.

به او گفتم من تو را خیلی دوست دارم .تو از همه زیباتری ،از خورشید،ازباد،ازکوه،از دشت وصحرا هم بهتری! وقتی تومی آیی همه جاپاک وزیبا میشود ورنگین کمان زیبا را میبینیم .باران خندید وگفت:همه آفریده های خدا خوب اند.

باران چه دوست خوب ومهربانی است !

حتما او این سخن زیبای حضرت علی علیه السلام را شنیده که:بدترین آدم ها آنهایی هستند که خود را از همه بهتر می دانند

.باران به همین خاطر با تمام زیبایی هایی که دارد نمی گوید که من از همه بهتر هستم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی