پاتوق مجازی نورالهدایی ها

پاتوق مجازی نورالهدایی ها

زیارت

چهارشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۰۵ ب.ظ


به حمام می روم موهایم را شانه می کنم.بعد لباسهای قشنگم را می پوشم.امروز می خواهم پیش یک آدم مهربان وبزرگ بروم.آنجا می خواهم با خدا حرف بزنم چنددعای کوچک ویک دعای بزرگ دارم .یک دعا برای پدر ومادر وخواهرم،یکی برای معلمم،یکی هم برای دوستم وخودم،ولی دعای بزرگ یک راز است.

خدای خیلی خیلی بزرگم وخوبم !توآنقدر بزرگی که هر دعایی بکنم می توانی انجامش بدهی .قول می دهم چیزهای الکی از تو نخواهم ،از تو می خواهم همه مریض ها رو خوب کنی،مثل خواهرم که هر روز مجبور است آمپول بزند.می دانم که تو خیلی خیلی مهربانی!مادرم در بیمارستان کار می کند واز مریض ها مواظبت می کند.او به کمک های تو نیاز دارد...پدرم راننده اتو بوس خط حرم است امروز با او به حرم می روم .مردم وقتی از اتوبوس پیاده می شوند او را دعا می کنند.من هم در حرو برایش دعا می کنم که درد کمر وپایش خوب شود.معلم قرآن مکا می گوید:هرکس برای دیگران دعا بکند خدا هم به او چیزهای خوبی که آرزویش را دارد می دهد.خدا جان اگر می خواهی چیزی به من بدهی لطفا به دوستم بده .چون که من اورا خیلی دوست دارم.ان دعای بزرگ را هم هر وقت آمدم حرم یواشکی به امام رضا می گویم.اگر دعای خوبی باشد حتما خودش به تو می گوید.دارم گنبد طلایی حرم را می بینم.معلممان چند تا دعای مخصوص حرم یادمان داده است که انها را می خوانم .وقتی وارد حرم می شوم سلام می کنم ودعا می کنم :خدایا!دلم را پاک وگویا کن تا بتوانم از تو تشکر کنم.خدایا!قدرت تو از همه ما بیشتر است پس خودت مواظب همه ما باش .خدایا تو که این همه نور اری نگذار هیچ خانه ای وهیچ دلی تاریک بماند.خدایا همه دنیا مال تو است،لطفا کمی بیشتر به پدرم پول بده تا بتواند برایم آن چیزی را که دوست دارم بخرد.خدایا هیچ وقت نگذار امام رضا علیه السلام از دست ما ناراحت شودوگرنه ما از خجالت چه کار کنیم؟پدرم می گوید ما نباید کاری کنیم که امام رضا علیه السلام از دستمان ناراحت شود.شهر ما باید همیشه تمیز باشد وخودمان هم خوش اخلاق باشیم ،چون امام رض خیلی مهمان دارد وما باید کاری کنیم که به آنها خوش بگذرد. 

سعیده موسوی زاه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۵
نورالهدی امام رضا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی