پاتوق مجازی نورالهدایی ها

پاتوق مجازی نورالهدایی ها

سلام امام رضا

شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۳۷ ب.ظ


سلام امام رضا،

من دلم برای حرم خوب وزیبایت تنگ شده است .خانه ما درشهر تبریز است وما خیلی نمی نوانیم به مشهد بیاییم به مانظری کن تا به حرمت بیاییم.امام رضا بزرگ ترین آرزویم فرج امام زمان (عج)وسلامتی رهبر وکلیه خدمت گزاران کشور ایران است.

فاطمه خیراللهی از تبریز

امام رضا سلام،

وقتی که برایم کتاب فرستادی خیال کردم که به حرمت دعوت شدم ولی بعد دیدم که یک کتاب زیبا یرایم فرستادی .امام رضاخیلی دلم می خواهد که به حرمت بیایم ولی دعوتم نمی کنی .من همیشه منتظر می مونم تا دعوتم کنی بیایم پیشت واز تو سلامتی همه ی مریض ها وسلامتی پدر ومادرم را بخواهم.دوست دارم بشوم خادم حرمت تا گنبدزردت را پاک وتمیز کنم.حالا به خادمانت می گویم التماس دعا.

مریم تورجی


امام رضا جان دوست دارم به حرمت بیایم،برای کبونرهایت دانه بریزم،دوست دارم من هم کبوترت بودم ودانه برایم می ریختی.

مهدیه طاهری ،کلاس چهارم،ازمشهد مقدس


سلام امام رضا ای ضامن آهو

خیلی دوست دارم دوباره گنبد طلایی وگلدسته های حرم تو رو ببینم.وقتی تو حرم نماز می خونم خیلی به من صفا میده،خیلی ازت ممنونم که حاجتم رو برآورده کردی،خداحافظ ضامن آهو ان شاءالله دوباره به زیارتت می آم.

محمدرضا کریمی،کلاس سوم دبستان،استان قزوین،شهر اقبالیه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی