پاتوق مجازی نورالهدایی ها

پاتوق مجازی نورالهدایی ها

نامه های شما به ضامن آهو

جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۰۹ ب.ظ


امام رضای مهربانم سلام

من دوسال پیش که به مشهد امدم8سال داشتم وهنوز به سن تکلیف نرسیده بودم.من حالا به سن تکلیف رسیده ام .وقتی سجاده ام را پهن می کنم وچادر نماز جشن تکلیفم را سرم می کنم ،مادرم به من می گوید:مثل فرشته ها شده ای .امام رضای خوبم من دلم می خواهد با سجاده وچادر نمازم در حرم شما نماز بخوانمتا شما وفرشته های حرمتان مرا ببینید وارزوی را که سلامتی وفرج آقا امام زمان  عجل الله تعالی فرجه است به خدا برسانید.التماس دعا

زهرا عمرانی از پوده


امام رضا جان !شما را به اندازه تمام ستاره های آسمان دوست دارم واز شما می خواهم دعا کنیدسایه مادر وپدر وآموزگار مهربان وعزیزم بالای سرم باشد.یکی دیگر از خواسته هایم این است که من وخانواده ام را به بترگاه زرین وطلاییتان دعوت کنید.

مرجان بستانی از یزد

السلام علیک یا علی بن موسی

امام رضای خوبم

من حالا بعد از نماز صبح است که دارم برای شما نامه می نویسم .از تو می خواهم به من کمک کنی  ومرا در امتحان تیز هوشان موفق کنی .نیت کردم در آینده با دعای شما هر مدالی گرفتم مانند پهلوان تختی به موزه حرم مطهر شما هدیه کنم.

فاطمه محمد زاده مقدم-کلاس پنجم


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۹
نورالهدی امام رضا

نامه های شما

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی