پاتوق مجازی نورالهدایی ها

پاتوق مجازی نورالهدایی ها

پرواز در حرم

دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۲۳ ب.ظ


همچون کبوترها دلم             پرمی زند در کویتان

من میرسم نزدیکتر              تا می شوم آهویتان

ازآب سقاخانه تان          تامی خورم گل می کنم

شادی به قلبم می رسد    پرمی کشد هدرد وغم

برآسمان صحن ها             یک راه می بینم سپید

راهی میان بر تا بهشت        راهی پر از نور وامید

هروقت می آیم حرم   راحت چه صحبت می کنم

پیش شما ای مهربان      احساس قدرت می کنم

مانند نور از آسمان                  تو در دلم تابیده ای

همچون غبارکوچکم       راهم چه آسان می دهی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی