پاتوق مجازی نورالهدایی ها

پاتوق مجازی نورالهدایی ها

کرامات امام رضا علیه السلام

شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۲۰ ب.ظ



ابواسماعیل هندی گفت:درهندشنیدم خدا در زمین حجت وامامی دارد.برای پیداکردن ویافتنش ازمنزل خترج شدم بلاخره منو به سوی علی بن موسی علیه السلام راهنمایی کردند.وقتی به نزد ایشان رسیدم زبان عربی نمیدانستم وبه زبان هندی سلام کردم ،آن حضرت به زبان هندی به سلامم جواب دادند.درهند شنیدم که حجت خدا از مردم عربستان است لذا مرا به سوی شما راهنمایی کردند.به زبان هندی فرمود:من همان کسی هستم که در جستجوی آن هستی،هرسوالی که داری ازمن بپرس.من سوال کردم وایشان به سوالم جواب دادند.لحظه حرکت به حضرت عرض کردم من زبان عربی نمی دانم از خدا بخواهید تا این زبان را به من الهام کندتا بتوانم با مردم به زبان عربی صحبت کنم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۳
نورالهدی امام رضا

کرامات امام رضا علیه السلام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی