پاتوق مجازی نورالهدایی ها

پاتوق مجازی نورالهدایی ها

اتاق به هم ریخته

چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۴۷ ب.ظ


  • مامانم،وقتی اتاقم به هم ریخته باشد عصبانی می شود.
  • او می گوید:که من هیچ چیز را سر جایش نمی گذارم.
  • اما وقتی که او همه چیز را سر جایش می گذارد،من دیگر هیچ چیز را پیدا نمیکنم!...
  • به نظر تو اتاقم را چطور مرتب کنم که هم مامان راضی باشدوهم وسائلم را زود پیداکنم؟
  • راه هایی برای طبقه بندی کردن یا دسته بندی وسائلم به من بگو.
  • راستی یادم رفت که بگویم:((وسائل اتاق من درست مثل وسائل اتاق توست.))

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۹
نورالهدی امام رضا

اتاق به هم ریخته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی