پاتوق مجازی نورالهدایی ها

پاتوق مجازی نورالهدایی ها

پاداش زیارت امام رضا علیه السلام

شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۰۳ ب.ظ


`پسر زرنگ ودختر باهوشم !

می دونی که خدای مهربون برای انجام کارهای خوب،به ما جایزه می ده ؟این جایزه ها گاهی در همین دنیاوگاهی توی بهشت انتظار مارو می کشن تا به دستمون برسن. زیارت امام رضا علیه السلام هم یکی از کار های بسیار خوبه....

زیارت یعنی این که به دیدن کسی بریم و با او دیدار کنیم ،این کار یعنی این که ما اونو دوست داریم واون هم ما رو دوست داره.در مورد پاداش زیارت امام رضا علیه السلام سخنان زیبایی برای ما گفته شده که چند تا از اونها را با هم می خونیم:

امام صادق علیه السلام فرمودند:

هرکس ما(امامان علیه السلام)را بعد از شهادتمان زیارت کند،مثل این است که (مارا)در زمان زنده بودنمان زیارت کرده است.(کتاب بحار الانوار،جلد97،ص124)

حضرت محمد صلی الله علیه وآله فرمودند:

به زودی یکی ازفرزندان من در سرزمین خراسان دفن می شود ،هر مسلمان مؤمنی که او را زیارت کند ،خداوند اورا به بهشت می برد.(کتاب من لا یحضره الفقیه،جلد2،ص153)

امام رضا علیه السلام فرمودند:

کسانی که به زیارت من می آیند،در روز قیامت بهترین گروه مردم هستند.(کتاب عیون اخبار الرضا،جلد2،ص226)

امام رضا علیه السلام فرمودند:

بدانید که هر کس من را زیارت کند،در قیامت با من خواهد بودودر بهشت هم همراه من است.(کتاب عیون اخبار الرضاعلیه السلام،جلد2،ص256)

امام رضا علیه السلام فرمودند:

هرکس به زیارت من بیایدفدر مشکلات به او کمک خواهم کرد!(کتاب من لا یحضره الفقیه،جلد2،ص584)


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی