پاتوق مجازی نورالهدایی ها

پاتوق مجازی نورالهدایی ها

حرفهای خودمانی من با ضامن آهو

شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۲۷ ب.ظ


امام رضا جان سلام

حس خوبی دارم وقتی به ان جا کی روم.حس نزدیک شدن به خدا وامامان لحظه ی زیبایی که هیچ وقت در زندگی من به این خوبی اتفاق نیفتاده است شادمان می شوم وقتی خودم را به ضریحش می چسبانم و دعا می کنم.


کبوترهای حرمش    دل را می بره آن بالا

می بره اون بالاها    می بره پیش خدا

امین جوادی-کلاس پنجم

یا امام رضا

از تو به خاطر همه خوبیهایت ممنونم یادت می آید تابستان سال قبل که با مادرم به مشهد امده بودیم مادرم چقدر گریه کرد واز شما خواست که برادرم احمد را شفا بدهیدهمان برادرم که با موتور تصادف کرده بود وتوی بیمارستان بیهوش افتاده بود.حالا خوب شده ومادرم همیشه می گویدامام رضا علیه السلام احمد را شفا داده است.حالا مادرم همیشه دعا می کند که امسال هم بتوانیم به مشهد بیاییم وشما را زیارت کنیم.

امام رضا خیلی دوستت دارم

محمد رمضانی-کلاس سوم

امام رضا جان!

من هر وقت به حرم شما می آیم خیلی خوشحال می شوم ودر حرم شما برای مسلمان ها مریض ها و پدر ومادرم وخانواده ام دعا می کنم

آقا جون از شما می خواهم همیشه تنم را سالم نگه دارید و به همه ی همکلاسی هایم کمک کنید که درسشون خوب باشه

آقاجون خیلی دوستت دارم!

عماد ادیبی-8ساله-کلاس دوم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۳

نظرات  (۱)

۱۳ دی ۹۳ ، ۱۵:۳۸ خرید ملک در ترکیه

خیلی خوب بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی