پاتوق مجازی نورالهدایی ها

پاتوق مجازی نورالهدایی ها

حس سبکباری

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۵۰ ب.ظ

هر وقت به حرم امام رضا ( ع) می روم حس بسیار خوبی دارم  اما آن روز انگار حال و هوای حرم جور دیگری بود . هنگام غروب بود که به حرم رسیدیم .


به در طلایی بزرگی رسیدیم که نزدیکترین در به ضریح امام رضا بود.من و مادرم داخل روضه مطهر شدیم . همین که وارد آن قسمت شدیم خادمی که مسئول آن در بود , در را بست و من از این که در آن قسمت بودم بسیار خوشحال شدم. آن جا با بقیه مکان های حرم فرق داشت و من احساس می کردم به امام رضا (ع) نزدیکترم.


مهدیه اصغر فریمانی   7 ساله  کلاس اول دبستان   

عضو کانون پرورش کودکان و نوجوانان فریمان

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۳۰
نورالهدی امام رضا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی