پاتوق مجازی نورالهدایی ها

پاتوق مجازی نورالهدایی ها

حرفهای خودمانی من

سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۲ ب.ظ


دوباره ماه مبارک رمضان رسید،دوباره تجدید پیمان باخدا..دوباره عهدهای بسته وحفظ حدود خدا. خدای من چقدر خوشحالم که مرا دوباره پذیرفته ای . دعای افطار وسحرت آمیخته با جانم شده ،چقدر زیباست این مهمانی الهی.مثل همیشه درون حرم قدم میگزارم وبا امام مهربانم نجوایی دوباره دارم گویی چشمان مهربانش نگاهم میکند ومثل یک پدر دلسوز با من حرفهایی آشنا دارد،حرفهایی که یادآور عشق وپیمان باخداست.مولاجان مرا دریاب و لحظه ای وآنی نگاه پرمهرت را از من مگیر.هرگاه کبوترانت را میبینم حس پرواز در درونم شکل میگیرد،ای کاش چون کبوتری باشم که فارق از این دنیا در حریمت بال بزنم وباشما شوق پرواز داشته باشم .... مرا دریاب مولای من

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۷
نورالهدی امام رضا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی