پاتوق مجازی نورالهدایی ها

پاتوق مجازی نورالهدایی ها

حرفهای خودمانی

شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۰۵ ب.ظ


نامه های شما

یا ضامن آهو !سلام

من امام رضا علیه السلام را خیلی دوست دارم.چون خیلی مهربان بود وبه اهوها کمک میکرد.امام رضا علیه السلام خودت وکبوتر هایت وخدمه های مهربانت را دوست دارم.(دوست خوبمون خانم فاطمه نادری از آبادان)

امام رضای مهربان من شما را به اندازه ی تک تک ستاره های آسمان دوست دارم(خانم مهسا خیری صائن)

سلام ای خورشید تابان ودرخشان خراسان!می گم خوش به حال کبوترانت که این قدر لیاقت دارند روزی چند بار دور حرمت طواف کنند.ای نور توس !بزرگترا میگن :توطبیب دل هر بیماری،پس طبیب دل من باش که بیمار تو هستم .من مدام در ارزوی دیدنت هستم پس دعوتم کن مانند فرشته ها بر بال ملائک بنشینم وبه سوی وادی نور پرواز کنم.(خانم مریم دلاور از گناباد)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی