پاتوق مجازی نورالهدایی ها

پاتوق مجازی نورالهدایی ها

به حرف هایم گوش بده

شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۲۷ ب.ظ


سر کلاس فریده حواسش به آخرین قسمت مجموعه ای بودکه آن شب از تلویزیون پخش می شد.واصلا به حرف های خانم معلم گوش نمی کرد.خانم معلم گفت:امتحان شما 10نمرن دارد.باید درس سه وچهار وپنج را بخوانید.

کلاس تمام شد وفریده دویدتا به برنامه ی تلویزیونی مورد علاقه اش برسد.

بعد هم درس یک،دو وسه را برای امتحان فردا خواند.

روز بعد فریده نتوانست به هیچ کدام از سؤال ها جواب بدهد.

بعد از امتحان،پیش خانم معلم رفت وگفت:من نمکی دانستم که باید این درس ها را بخوانم.

خانم معلم به حرف او توجه نکرد.فریده دوباره حرفش را تکرار کرد.خانم معلم از کلاس بیرون رفت.

فریده دنبال او دوید وگفت: گوش کنید با شما هستم.

خانم معلم ایستاد وگفت:بله فریده !چیزی می خواستی بگویی؟ فریده گفت: نمی دانستم که باید این درس ها را بخوانم .

خانم معلم گفت:دیروز من سر کلاس توضیح دادم.

فریده گفت: من نشنیدم.

خانم معلم گفت:چون گوش نمی کردیفبه همین خاطر من هم به حرفهای شما گوش نمی کردم وهرچه توی کلاس گفتی،نشنیدم.اگر من به حرف های توگوش نکنم ،چه می شود؟

فریده گفت:ناراحت می شوم. خانم معلم گفت: من هم وقتی تو به حرفهایم گوش نمی دهی،ناراحت می شوم. فریده سرش را پایین انداخت.این بار خوب حرف های خانم معلم را شنیده بود.

وقتی به حرفت گوش نمی کنند چه حسی پیدا می کنی ؟

موقع حرف زدن چه کار می کنی تا دیگران به حرفت گوش کنند؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۱
نورالهدی امام رضا

به حرفهایم گوش بده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی