پاتوق مجازی نورالهدایی ها

پاتوق مجازی نورالهدایی ها

شعر قرآن

يكشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۲۷ ب.ظ




دیروز من یک شعر زیبا
درباره قرآن سرودم
یک در به سوی روشنایی
در پیش چشمانم گشودم
در پشت در دیدم که باغی است
باغی که سرشار از بهار است
سی چشمه دارد در دل خود
هر چشمه در یک سبزه ار است
رفتم میان باغ گشتم
دیدم که قلبم آسمان شد
از عطرگل های بهاری
روحم دوباره شادمان شد
از میوه های باغ خوردم
روشن شدم مانند خورشید
چیدم هزاران غنچه وگل
من ا درخت سبز توحید
این شعر راوقتی که گفتم
قرآن خود را باز کردم
بوی بهشت امد زقرآن
در آسمان پرواز کردم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۳
نورالهدی امام رضا

شعرقرآن

میوه های قرآنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی