پاتوق مجازی نورالهدایی ها

پاتوق مجازی نورالهدایی ها

شهر مشهد

جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۲۴ ب.ظ


دارم میرم به همه سر بزنم

بگم منو حلال کنید

همین روزا مسافرم

قسمتم شده برم خدمت امام رضا

یه کیف پرحاجت دارم

یه کوله ای پر از دعا

مادرم میگه:

سپردمت دست خدا

داری میری سلاممو ببر

برا امام رضا

یک ماه پیش

پیشش بودم

قسمتم شده دوباره حالا

تو دل خسته ی من یه عالمه درد وغمه

هرچی که یا رضا می گم بازم کمه

اونقده یا رضا میگم که منو نگاه کنی

تا جوابموندی،من در خونت می مونم....


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی