پاتوق مجازی نورالهدایی ها

پاتوق مجازی نورالهدایی ها

نامه های شما به امام مهربانی

دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۰۸ ب.ظ



یا امام رضا!

اززمانی که به سن تکلیف رسیدم ،دیدم به دنیا عوض شد .وقتی دیدم خداوند به من این سعادت را داده که عابد باشم ،شادمان شدم.ازخدا خواستم مرا از مسیر الهی منحرف نکند وهمیشه یادم بماند روزی هست که باید پاسخگوی کارهای خود باشم.

شیوا نوروزی از تهران


شعری را که مائده بهرامی از نجف اباد اصفهان خودش سروده وبرای ما فرستاده ،باهم می خوانیم:

درخواب بودم یک بچه آهو   من می دویدم این سو وآن سو

دنبال من بود یک مرد صیاد      ازترس کردم هی داد وبیداد

آقارو دیدم                  پاشو بوسیدم

منو که اون دید          سرم رو بوسید

ضامن من شد         مثل یه کوه شد

نجاتم او ئائ              از دست صیاد

از خواب پریدم               آقارو ندیدم

کردم آرزو                  باشم یک آهو


سلام امام رضا،

من شما را خیلی دوست دارم.یا امام رضا به من کمک کن تا فرزند خوب وصالحی برای پدر ومادرم باشم.دوستت دارم واز راه دور همیشه درکارهایم از تو کمک میگیرم.

صالحه احمدلو از اراک


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی