پاتوق مجازی نورالهدایی ها

پاتوق مجازی نورالهدایی ها

مثل یک فرشته

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۴:۳۲ ب.ظ




صدای زنگ خانه بلند شد....چه چه چه!

مثل بلبل صدا می کرد.از جابلند شدم وبا عجله رفتم دم در.دم درنگاهم به یک آقاافتاد.گفتم بفرمایید.پرسید :منزل آقای شرافت؟جوابش را دادم.نامه ای به دستم داد.تشکر کردم وزود برگشتم.مادر توی اتاق بود وآیینه را تمیز می کرد.پرسید:کی بود؟گفتم پستچی.نامه را به او دادم.چند لحظه ای نگاهم کرد وگفت:دخترم با سر برهنه دم در رفتی؟گفتم داخل کوچ نرفتم فقط دم در ایستادم.گفت:درست است تو به کوچ نرفتی اما هرجایی که فرد نامحرم باشد وما را ببیندباید موهایمان را از او بپوشانیم...بدنمان را هم باید به جز صورت ودستهایمان از مچ بالاتر بپوشانیم.چند لحظه به مادر نگاه کردم.حرف های تازه ای میشنیدم.سوال کردم حالا من چکار کنم ؟آیا من گناه کردم؟

بالبخند به من گفت:دنبالم بیا وراه افتد رفت سمت باغچه ومن هم به دنبالش رفتم.یک شاخه گلرز در دست گرفت زیر آن را نشان دادو گفت:حتما میدونی که اسم این چیه ؟گفتم کاسبرگ.گفت نمیپرسی از من که چرا گل به این قشنگی را در کلبرگ می پوشونند؟چرا خدای مهربون روی دانه پسته،بادام،فندق وگردو پوشش کشیده ؟چرا مروارید خودش رو در صدف می پوشونه؟من جواب این سوال ها رو به تو نمیگم باید خودت فکر کنی تا به جواب برسی.البته تو 7سال بیشتر نداری وقتی 9سالت تمام شد به سن تکلیف می رسی اونجاست که حجاب بر تو واجب میشه چشم به هم بزنی این 2سال هم میگذره .پرسیدم چشم به هم بزنم میگذره؟گفت:آره مادرجون.من چند بار چشم به هم زدممادر خندید وگفت:نه این طوری. تو منظور منو خوب می فهمی.

(کسانی مثل پدر ،مادر،عمو،عمو،دایی و....محرم هستند وکسانی مثل پسرعمو،پسردایی،پسرخاله،پسرعمه و....نامحرم هستند)


موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۳/۰۹/۱۲
نورالهدی امام رضا

احکام پوشش برای دختران

نظرات  (۲)

۱۲ آذر ۹۳ ، ۱۶:۳۹ خرید خانه در آلانیا

خیلی خوب و عالی بود

۱۸ آذر ۹۳ ، ۱۹:۲۷ سید حسین حائری

سلام‌علیکم.

خداوند شما رو بابت نشر تعالیم قرآن و معصومین (علیهم‌السّلام) خیر و توفیق بده. اگه بتونین تو مواردی مثل این قصه، در کنار تصویری که برا خود قصه میذارین تو سایت، ۲تا تصویر هم برای نقاشی بزارین خیلی‌ بهتر میشه: یکی‌ الگو‌ی رنگ‌آمیزی شده، دیگری هم سیاه‌سفید آماده‌ی رنگ‌آمیزیش. اینجوری بچه در حین شنیدن قصه رنگ‌آمیزی هم میکنه مطلب رو و خیلی‌ بیشتر تو ذهنش اثر میذاره.

یا علی‌،
--
سید حسین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی